Sydsvenska Volleybollförbundet

Årsmöte och planeringsmöte 2023

Sydsvenska Volleybollförbundets årsmöte är planerat att äga rum i Växjö den 28 maj 2023. I samband med årsmötet kommer även ett planeringsmöte inför kommande säsong att genomföras.

Årsmöte

Sydsvenska Volleybollförbundets årsmöte är planerat att äga rum kl. 9.00 i Växjö den 28 maj 2023. Alla föreningar i distriktet uppmanas att anmäla ett ombud till årsmötet när alla detaljer är spikade angående exakt tid och plats. Anmälan görs HÄR Länk till annan webbplats..

Planeringsmöte

Precis som tidigare år planeras det en planeringskonferens i anslutning till årsmötet. Inför planeringsmötet, som kommer ta upp både barn- och ungdomssammandragen och Sydsvenskan, kommer styrelsen ta fram ett förslag för säsongens tävlingar. Det är viktigt att föreningarna deltar på mötet för att kunna komma med synpunkter och/eller önskemål om helger då man vill arrangera sammandrag. Det är också ett tillfälle att diskutera serierna och verksamheterna generellt.

Ombud som deltar på årsmötet och som även deltar på planeringskonferensen kommer att bjudas på lunch under dagen. Deltar man endast på ett av mötena får man ändå gärna delta på lunchen till självkostnadspris.

Förhoppningsvis kan vi även i år bjuda in till en givande föreläsning mellan årsmötet och planeringsmötet, mer information kommer.